viernes, 27 de mayo de 2011

Se di se comenta

Que  o  que digo no meu blogs molesta . Poi anda un avatar moi ofendido polo que digo, pois sabes o que opino .O que se sente ofendido e por que se reflexa no que digo .
Vexo que ofende  as verdades cando se din en voz alta e andan na boca de todo o pobo.  Tamén dicirte que se foran mentiras  non ofenderían tanto. Que me meto no persoal de quen
¿ de Ti ?  non  ¿ou  si? .
No do tema de insultar a xente que visita esa sede, quen  fala dunha  sede e res ti , dicirte que  non falei en ningun momento de  sede algunha ,solo falo de unha cova ¿ Coñecela ? .

Que me desmadrei no da cova de talibans  pois non o considero insulto se ti o consideras un insulto por algo será ,eu non son racista  me levo ben con árabes , negros  e demais  pois como tal nada de nada, e como  se a min me chamaran portugués
¿ e a ti molestaríate ?  a min non .
No dos pactos que fallan o pacto que queiran  a min non me teñen que darme esplicacions Faltaría mais .
No tema de acusacións cales as túas por que outras non coñezo.
No tema da roupa dicirte que eu si lavo a roupa na miña casa e os calzón os teño moi limpos .
Ahora entende o que queiras  pero xa sabes quen se moleste por algo será .  Aviso a navegantes ai mais verdades que contar.
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario