sábado, 28 de mayo de 2011

Se di se comenta

Se di se comenta
En relación con  algunha nota  que sala en un blog  moi coñecido  dicirlle o señor que me critica que xa lle dixen en varias ocasións que no me cambie de sexo pois o que teño estou plenamente satisfeito con el e miña parella tamén  abra que preguntarlle  a súa parella se esta así de satisfeita con o sexo del pois dime de que criticas e te di rei de que padeces. Con iso xa llo digo todo señor xa que non queres que use o teu nome voute chamar señor por non chamarte señora non bou caer na túa equivocación
En tenderas verdade ,e dicirte que cada vez faste mais aburrido,  sempre co mesmo tema me gustabas mais o principio cando a señora (entendes) era quen escribía e te pedía consello e opinión, cando tomabais café con leite nun bar do pobo Pillin Pillin.
Dicirte que a quen debías atacar non atacas, e o arroz pasase  camarada como di un amigo teu verdade.    
Aclararte  que si me en tero o que non se enteras serás ti .
O único que fas e confundir  o persoal  tu pregunta  e xa veras como todo mundo sabe do que conto e xa sabes se tanto te molesta non leas o me u Blog , querido dicirte que todo se sabe, pregúntalle  a quen te aprendeu  informática .


No hay comentarios:

Publicar un comentario